Nytt kapitel i mitt liv

Nu snurrar alla tankar och jag kan inte ens tänka för det är så mycket, jag mår inte bra just nu.. Jag behöver fokusera på allt som är BRA i mitt liv, inget skit nu alltså, jag lämnar alla som ger mig dålig energi, jag skiter i allt som är tråkigt och kör på det som är bra. Jag vet att vissa av mina beslut sårar min familj, och det gör så ont att se hur besvikna ni blir, men jag måste, det här är det bästa för mig och jag vet det - annars klarar jag inte mer.

Allting gör ont nu, och jag tar så många smällar. Antagligen för att jag vågar känna efter nu, jag har lovat mig själv att känna och inte trycka undan alla känslor, börjar sommaren med en nystart helt enkelt. Jag vet att det blir bra, det går upp och ner, men det löser sig. Nytt kapitel i mitt liv nu.



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag förstår inte känslan eftersom att jag inte har förlorat någon i min failj, men jag vet att om jag hade det hade jag inte varit så stark som du! Du måste ha det sjukt jobbit, men det ordnar sig! Stay strong <3

2012-05-25 @ 13:17:19
URL: http://julej.se
Postat av: Julia

Hej Juliah! Du är så himla fin! Ja, jag tycker du gör rätt att skita i alla som trycker ner dig och kör bara dit eget race! Du måste vara stark! Du har klarat det så länge så bara fortsätt;) grym är du! Kämpa på! Ha det bra! PUSS

2012-05-25 @ 13:24:49
URL: http://Http://juliaemilialand.blogg.se
Postat av: Ysen

Fortsätt kämpa! <3

2012-05-25 @ 13:37:09
URL: http://ysen.blogg.se/
Postat av: Elin

Kom igen Juliah! Kram

2012-05-25 @ 14:04:53
URL: http://ebelin.blogg.se/
Postat av: -

Kämpa på!

2012-05-25 @ 14:35:07
Postat av: sandra

sa du inte nyss att allt va toppen och att du mår så bra? jävla äckel sluta ljug för dig själv, hoppas du får cancer och dör som din mamma

2012-05-25 @ 14:36:25
Postat av: C

Jag vet inte riktigt men det verkar som om du har väldigt mycket känslor/tankar inom dig, och jag tror att det bästa är att du får ut det. Prata med någon, kompis eller kanske..vad heter det, terapeut? Jag tror faktiskt att det kan vara bra, det är inte bra att hålla allt inom sig, det gör det vara värre. Jag tror att det skulle hjälpa. Men du är stark, och du vet att du klarar det. Bästa bloggen! KRAM

2012-05-25 @ 14:40:51
Postat av: ioanna(:

det är bara bra att du vill försöka må bättre! :) kramar

2012-05-25 @ 14:46:39
URL: http://ioannaseleas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du klarar det Juliah! Vi finns alltid här för att stötta dig när det känns tungt. Ordet "stark" är inte en bra beskrivning på dig. Det ordet är för litet. Du är så sjukt duktig och jag vet att du gör allt du kan, och älskling, det är mer än tillräckligt. Det här nya kapitlet kommer bli bra. Det vet jag <3 Lycka till med allt!

2012-05-25 @ 14:46:43
Postat av: Anonym

Gumman, bra attityd det!!!

2012-05-25 @ 15:09:33
Postat av: Tilda

Älskling, du kan klara allt sötnos! Du vet hur du känner och du är den ända som gör det, kör på :* <3

2012-05-25 @ 15:21:47
Postat av: Savannah L

Tja finis! Undrar bara vart man kan köpa aloevera drycken hihi? :)

2012-05-25 @ 15:32:09
URL: http://equestriancrew.blogg.se/
Postat av: Alva<3

Till alla haters: sluta trycka ner juliah hela tiden! Hon är grymt stark och går igenom något som ni antagligen inte förstår! Jag blir så JÄVLA förbannad! Till dig juliah: du är helt fantastisk, och du klarar det här, ta hand om dig! Stay Strong<3

2012-05-25 @ 15:39:01
Postat av: Alva

Finaste Juliah! Du klarar av allt du vill!

2012-05-25 @ 15:46:04
URL: http://alvanylander.blogg.se/
Postat av: Nicolina Hopic

Du Sandra, hur i helvete kan du säga så? Är du helt dum i huvudet eller? Hur kan du HOPPAS att någon ska få cancer och dö? Tänk om det händer dig? Tror inte du tycker det är lika kul då va.. Tänk efter innan du säger något för i helvete. Det där bevisar ju BARA att Juliah är på en myyyycket högre nivå än vad du är. Jag lovar dig att det kan vända så sjukt jävla snabbt, jag har pojkvän, som hade cancer men otroligt nog överlevde, hade han kollat upp sin tumör en vecka senare hade han varit död idag. Cancer är så sjukt jävla vidrigt och jag förstår mig verkligen inte alls på dig som tycker att Juliah FÖRTJÄNAR att få cancer för att du tycker att hon ljuger när hon säger att hon mår dåligt? Fan, tänk efter innan du yttrar dig.

Så positiv som du ser ut i skolan Juliah så tror jag att du klarar det här galant! :) <3

2012-05-25 @ 16:39:05
Postat av: appelmoa <3

Jag tänker på dejj Juliah! <3 Du är fantastisk hela du! <3..



Förlåt men läste kommentarerna i det här inlägget och fattar inte riktigt vad den där Sandra eller vad hon hette menar! Om man kommenterar så e man så jävla omogen! Bara för att hon är avundsjuk att du kan va så stark och underbar! <3 Men de är bara strunta i de som inte har något gott hjärta o du ska veta att du alltid har oss som älskar dig vid din sida! Tänker på dejj gumman! <3 Kram! hoppas du läser de här.

2012-05-25 @ 17:15:57
Postat av: agnes

du är sjukt fin!:)

2012-05-25 @ 18:46:01
URL: http://agnesljungbjork.blogg.se/
Postat av: Mia

Man blir inte byxmyndig förrän man är 15 år!!

2012-05-25 @ 19:18:14
Postat av: amanda <3

Sandra din jävla äckliga människa! Hur fan kan du säga så?! Du är ju helt jävla hjärndöd, jag skäms över att vara människor när jag vet att såna som du finns.

2012-05-25 @ 19:45:51
URL: http://amandamj.blogg.se/
Postat av: Rxy

Hallojs! Bra blogg Juliah, trots att jag inte är den som brukar läsa bloggar så fastna jag lite för din blogg :)

Har en liknande uppväxt som dig fast på ett helt annat sätt! Sådana som hon "Sandra" som börja tjöta om cancer, det är sådana personer som finner sån avundsjuka blandat med svartsjuka över att du klarat och kämpat dig igenom dessa hemska händelser med din familj !

Alla klarar inte sådana situationer lika bra som du och "Sandra" vem hon nu än är, är en sådan person som vill trycka ner andra så hon själv "mår" bättre för stunden för att hon inte vet bättre. Skulle jag vara dig så skulle jag skratta lite smått åt alla fula/nedtryckande kommentarer och leva vidare ;) det är så haters "dör ut", när ingen ger dem uppmärksamheten, kämpa vidare du :)



Ha't gött !

2012-05-25 @ 22:36:07
URL: http://piecesofart.blogg.se/
Postat av: elle

Sötaste!

2012-05-25 @ 23:01:01
URL: http://nattstad.se/elle.h
Postat av: sandra

ni som ska stå emot alla "haters" säger ju också att Julia'h' är så stark, varför ska ni då försvara henne? är man stark behöver ingen försvara en.

2012-05-25 @ 23:05:53
Postat av: Katrin

Juliah, du vet att du har klarat dig hit så då vet du också att du kommer klara hela livet ! <3

2012-05-26 @ 08:43:03
URL: http://katrincarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-05-26 @ 10:57:14
Postat av: juliah (heter också det)

Du kan inte ta egna beslut själv... Du är bara ett barn bara 98 så du kan inte ta egna beslut din familj vet vad som är bäst för dig.

2012-05-26 @ 10:59:02
Postat av: Miriam

Vi försvarar henne för att vi tycker att du har fel. Fattar du inte det sandra?! Det är liksom inte ok att gå in på någons blogg och säga "hoppas du för canser och dör som din mamma" när hon har det tufft? HON ÄR INTE STARK NU, OCH DÄRFÖR STÖTTAR VI HENNE SÅ ATT HON KAN BLI DET. VI HJÄLPER HENNE TA DET FÖRSTA JÄVLA STEGET, RESTEN SKÖTER HON SJÄLV.

Och om du inte har någonting bra att säga så tycker jag att du ska hålla käften.



Ha ett bra liv

2012-05-26 @ 13:50:55
Postat av: amanda <3

Man är stark om man vågar att visa att man behöver stöd och hjälp ibland. Sorry för mitt rage innan men jag blir upprörd över vad folk säger till personer som verkligen inte behöver mer att tänka på.

Kram på dig Juliah, du klarar dig fint <3

2012-05-26 @ 15:15:35
URL: http://amandamj.blogg.se/
Postat av: Moa

Har du inte tänkte på att skriva en bok? Du har ju ett Vääääldigt intressant liv. :)

2012-05-26 @ 20:03:38
URL: http://tisstass.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU KOMMAR ATT KLARA DEHÄR,och måste bara säga en sak...DU är så jävla vacker, den finaste ja NÅGONSIN sett i hela mitt liv.

2012-05-27 @ 10:03:02
Postat av: Issa - The one and the only :)

OMG! Jävla modellen. Sluta att vara såååå vacker ^^

2012-05-28 @ 09:01:21
Postat av: bis

Fin bild :)

2012-05-28 @ 15:15:49
URL: http://biismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0