Ta hand om er själva


Vi tjejer är ofta dåliga på att ta hand om oss själva, för vi har alltid en massa saker att göra. Men vi behöver också ta hand om oss, så tänkte ge lite tips på sånt :D

Ta tid då och då till att ha " ta hand om mig själv dag " där du bara bryr dig om dig själv, kanske tar ett bad, gör dig extra fräsch med ansiktsmask, peeling och hårinpackning. Fixa naglarna, köp choklad och en riktigt tjejtidning, guldvärt :D

Ut och shoppa, be om massa pengar av föräldrarna, och dra ut och shoppa gärnet, ger sån enerige! Med dom bästavännerna, en latte i handen och shopping, love ;)





Kommentarer
Postat av: Leona

Men asså även om jag frågar om jag kan få pengar av mamma och pappa så får jag inte det om det inte är något som jag behöver som jag ska köpa..

Asså hur gör du för att få så mycket pengar av dina föräldrar hela tiden?;o<33

Älskar din blogg :)

2011-05-02 @ 17:07:42
URL: http://lellans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0