Tips när man gör Fransk Manikyr


Naglar är alltid sjukt snyggt att ha fixade, långa och fräscha, kollar faktist på folks naglar på stan. Sjukt va ?! :D Tycker det är väldigt ofräscht att bita på naglarna, men vissa gör bara det och kan inte sluta..

Men jag gör ju oftast Fransk Manikyr för jag tycker det ser snyggast ut! Och det är super enkelt också. Har ett tips till er som vill göra det, men inte får det vita att se bra ut!

Köp mallar, Fransk Manikyr mallar, sätt på dom på nageln precis under det vita. Och måla sen med det vita, ta försiktigt bort mallarna sen.
Och VIPS, så har manikyren blivit sjukt snygg :D
Jag använder dock inga mallar, för jag får det rakt ändå, övning ger färdighet!





Finns på Kicks,


Kommentarer
Postat av: Emma

Säääg :D<3

2011-04-03 @ 17:42:31
URL: http://eelmer.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha njaa ;)



men åhh :O jag e nyfiken (a)

2011-04-03 @ 17:44:11
URL: http://eelmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0