Idolbilder


Kickade in på min mail och såg att jag fått idolbilder, gud vad glad jag blir - sitter med största leendet :D Till er andra som vill skicka idolbilder/prata med mig/annat, ni når mig på [email protected]


"Hejsan! Ville bara säga att jag älskar din blogg och tittar in på den väldigt ofta! Du är väldigt stark, och att du kämpar trots det som har hänt beundrar jag. Hoppas du gillade idolbilden, för du kommer få fler av mig! :) //Lollo - http://lollosshots.blogg.se ♥"


" Hejsan! Jag ville bara skicka detta till dig. Om du undrar varför så är det för att..
Du är så stark, & du bevisar att man kan klara vad som helst om man bara kämpar. 
Du är så sån bra förebild! 
Och förutom det är du också en grymt bra bloggerska, fortsätt så! 
Haha, och jag kollar din blogg minst 15 gånger om dagen 
Stark, vacker, grym & liksom allt posetivt kan man beskriva dig som! 
Från: Nadja Felin - http://mittlivsomnadja.blogg.se - ÄLSKAR din blogg"


Kommentarer
Postat av: Schönt

Båda talar sanning!!! DU är den STARKASTE! <3

2011-08-11 @ 14:32:54
Postat av: emma

Ville bara säga att din blogg är den bästa som finns.. du är så jävla ball och underbar! Du är grymt stark och jag kan slå vad om att du klarar vad som helst! de borde finnas fler som dig!

2011-08-11 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0