Ja, jag mår skit


Jag bruka inte skriva om hur jag mår osv i bloggen, min blogg handlar inte om depp och känslor, men vet ni?! Jag skiter i det nu, för jag behöver verkligen skriva av mig.

Jag har ingenaning om vad jag ska skriva, vill bara få bort all ångest, inte behöva känna massa tårar som bara vill spruta ut ur ögonen på mig, jag vill gråta, men jag vågar inte.
Jag är rädd, så äckligt jävla rädd, jag går igenom smärta varje dag, jag kämpar för att ens komma nånstans, och jag vet att man behöver kämpa, men jag har kämpat hela mitt liv, kämpar dygnet runt, och jag ska kämpa in i det sista även fast jag egentligen vill ge upp. Jag säger alltid till er att se det positiva i allt, och jag försöker, men nu - jag ser fan inget positivt nånstans, jag ser bara svart.

Jag är rädd för att förlora min mamma, då har jag typ inget liv längre. Ett liv utan en mamma och en pappa, vafan är det?. Förlorar jag min mamma, vet jag inte vad som händer, då skiter jag i allt.
Ångesten är redan över mig, jag gömmer mig från verkligheten men den kommer ifatt mej, trycker ner mig på botten, och jag är kvar där.

Kommentarer
Postat av: hanna

gumman<3 ;( finns för dig om du vill prata ,det är din blogg skriv hur du känner du behöver inte alltid låtsas och vara glad jämt ingen är det!förstår du har det svårt nu men jag hoppas (tror att allt kommer lösa sig och bli bättre för dig <3

2011-06-18 @ 01:05:29
Postat av: I S A B E L

Juliah, kan inte föreställa mig hur det känns MEN ..Ge ALDRIG upp! Är verkligen säker på att allting kommer gå bra, och även med din mamma också. Du är otroligt stark! & alla dina vänner och också dina bloggläsare bryr sig något enormt och finns här, även jag, vet att vi knappt känner varandra men iallafall. Det kommer gå bra! kram<3

2011-06-18 @ 01:17:07
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/
Postat av: clara bruzelius

finns julia! <3

2011-06-18 @ 02:55:40
Postat av: helena

Jag beundrar din positiva inställning! Kämpa vidare, jag tänker på dig. <3

superbra blogg btw, läser den flera gånger varje dag! :)

2011-06-18 @ 09:23:57
Postat av: caroline

<3 du är så stark, och du kommer klara dig genom ALLT i livet, vad det än är. inget kan komma i vägen för dig, i know it. även om det känns så nu så vet jag att du kommer fortsätta kämpa och jag önskar verkligen det blir bra med din mamma snart..<3 känner inte dig men finns här ändå!<3

2011-06-18 @ 16:03:25
Postat av: amanda

jag tror på dig tjejen.

du klarar det!

2011-06-18 @ 16:57:58
URL: http://liitenamanda.blogg.se/
Postat av: josefine

hej det är bara bra hur är det själv? :) om du vill prata angående inlägget där du skrev om hur du kände dig osv, så kan du prata med mig om du vill. jag gillar att hjälpa folk och lyssnar gärna. Kram!

2011-06-18 @ 22:10:29
URL: http://me
Postat av: Lovisa Kullman

Gud, jag tycker jättesynd om dig fast jag inte känner dig! Men även fast jag inte känner dig så har jag förstått i din blogg att du är jävligt stark, du är en bra människa! Kram på dig

2011-06-19 @ 08:56:21
URL: http://typisktloviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0