Lite bråttom


Godmorgon raringar :D

Vi vaknade en hel timme för sent, och fick super bråttom, så vi flög upp ur sängarna och sprang ner och fixade en super god frukost, och sen tvättade ansiktet och grejer! Så nu är vi mätta och fräscha, och ska straxt börja fixa oss ;)

Igår somnade vi aldrig, låt uppe till 4 och snackade i tele, min mobil bombades med sms/samtal om jag kommer till grönan idag igen, och självklart gör jag det, haha ;)
Jag och bästavän blåste upp kondomer igår också, *gossedjur*


Kommentarer
Postat av: natalie :)

HEEJJ TÖÖÖNBT :D <3

JAAAAAAA KLART JAG ÄR, HUNDRA ÅR SEN JAG VAR DÄR FAN. FAST JAG HAR INGENTING ATT HA PÅ MIG TYP. SÅ HAHAHAHA

AA, SÅ KÖR VI. HÖR AV OSS BIP

2011-05-08 @ 09:35:03
URL: http://nataaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0