Regning dag på grönan


Hello babes, kom precis hem från grönan.. Hoppas ni haft en bra dag ? :)

Drog till grönan efter skolan och mötte Julia, Joel och Maria, vi drog direkt till Insane och skrek som fan! Och sen blev det dom vanliga, grymt mycket röj i popexpressen, tilt och flumm i radiobilarna!
Började ösregna också, och dum som jag är ställer jag mig mitt ute bland alla och ser skit glad ut och skriker, haha :) Riktigt grym dag, och älskar ösregn på grönan!

 I tilt
 Haha provade dom här sakerna, fick en publik bakom för vi skrek så mycket, och jag förlora efter typ 10 sekunder, haha : (
 Godis..

Kommentarer
Postat av: a

haha du gillar uppmärksamhet bambi xd

2011-05-26 @ 06:16:43
Postat av: Anonym

- ah skulle vara skitbra om du kunde göra det:)



Puss

2011-05-26 @ 08:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0