:)


Ingenting man gör i livet är egentligen enkelt, man måste alltid kämpa för att få det man vill, nå dom drömmar man vill, klara av jobbiga situationer osv, det är inte alltid lätt - men alltid värt det. Förlorar man någon i familjen/släkten/någon kompis, då har man inget val man måste kämpa - det kommer alltid gå upp och ner, ibland kommer man älska livet, ibland hata det och bara gråta, och så är det med allt. Men allt det där gör en starkare.

Det jag vill få fram med det här är inte att man alltid ska vara stark, det är tvärtom - tillåt dig själv att vara ledsen, men sluta aldrig kämpa! Allting man gör i livet är värt det i slutet, det bara är så. Och jag tror att man kommer så mycket längre om man kämpar för saker och ser det positivt. Komigen nu!!


Kommentarer
Postat av: martina

sv; tycker verkligen att du ska ta och se den, den var GRYMT BRA! :)

2011-11-25 @ 23:23:21
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: [FOTOBLOGG] o livet med ADD Uppmärksamhetsstörning

Skulle vara kul om du kunde tipsa dina läsare om min blogg! :) för jag vill uppmärksamma personer om hur det är att leva med diagnosen ADD och att vara en ung homosexuell brud. :D <3

2011-11-25 @ 23:43:58
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: -

Om man inte tycker livet är roligt längre då ?..

2011-11-25 @ 23:47:16
Postat av: hanna ♡

allt härligt med dig idag? :) pluppar upp en dagens blogg idag 12.00, kika gärna in då och anmäl dig! puss

2011-11-26 @ 05:38:57
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0