Svaren

Sådär.. Tänkte fixa en del svar på frågorna nu då..

Använder du löshår?
Usch nej, så fult! Kör på allt äkta!

Du har jätte fint hår, hur lång tid tog det för dig att få det så långt? Klippte du det eller något?
Tack :D Jag hade toffs i lite mer än ett halv år, plattade det aldrig, använde bra hårinpackningar osv, och så växer mitt hår jätte fort också! Och har inte klippt mig eller något, dock ska jag göra det snart, ny frisyr + ny hårfärg, spännande.. ;)

Favoritmärke på smink?
Clinique eller Kanebo!

Hur tränar du?
Lite olika, joggar, powerwalkar, situps, armhävningar, rumpövningar osv, kanske kommer ett videoinlägg på allt senare..

Du shoppar ganska mycket, i alla fall vad man ser hehe.. Shoppar du mer på nätet än i affär?
Hmm.. Det vet jag inte, lika mycket på nätet som i affär


Hur mycket lägger du ut på smink/kläder i månaden?
Olika

Har du bra självförtroende?
Yes det har jag, allting blir så mycket lättare då! Det är verkligen jobbigt att bara gå och klaga hela tiden, eller hur?! Kör på den positiva stilen :D

Hur mycket väger du och hur lång är du?
Den frågan kommer alltid, är det verkligen så intressant?.. Jag är 1,75 och väger runt 49-52

Favvofärg?
ROOOSAAAA :D

Hur kan du vara så stark?!
Aww.. Jag är stark för att jag har gått igenom jätte mycket, och jag har viljan till att verkligen må bra och göra bra saker i mitt liv, och jag vet att mamma pappa och min syster vill att jag ska vara glad! Jag ser det mesta positivt, och utan att jag ens tänker efter så är jag stark pga allting!


Hur fick du din blogg så stor?
Jag har kämpat jätte mycket med bloggen, man får ingenting utan att försöka, därför har jag kommit dit jag är idag, och jag hoppas det fortsätter såhär :D

Bra och dåliga saker med att blogga?
Dom flesta sakerna är bra, te.x att har man en dålig dag, så behöver jag bara läsa igenom alla era kommentarer så blir jag glad direkt, ni peppar mig verkligen!
Dåliga saker är att folk blir så avundsjuka, säger man ett ord om sin blogg skryter man, lägger man upp bild på vad man shoppat, då är man tydligen bortskämd?! Tycker det är så pinsamt, går det bra för någon ska man vara glad för den personen skull, eller hur?! :D Men vissa klarar ju inte av det, riktigt synd

Accepterar du bloggläsare på facebook?
Självklart gör jag det, Juliah Strand heter jag där! Ni kan även gilla min blogg på facebook http://www.facebook.com/#!/pages/Juliahofswedenbloggse/177899025622841

Vem gör dina designer?
Det är Wilma som gör dom, hon gör bara till dom som har över 100 UNIKA om dagen http://wilmastenhardt.blogg.se

Vad ångrar du mest i ditt liv?
Jag ångrar ingenting faktist, allt jag gjort förut ville jag göra då, men kanske inte nu.. Förstår ni?! Lever i nuet, tänker inte på saker jag gjort som vart dumt!

Dricker du alkohol?
Jag har otroligt kul utan det, så det behövs inte, är redan helt galen ändå, haha :D

Du verkar ju vara en grym person , så kan du säga några av dina svagheter i din personlighet , alltså inte ditt liv ?
Hmm.. Finns nog en del svagheter, kommer inte på just nu bara, känner mig så jäkla positiv just nu :)




Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Tack så mycket för länkningen!:)

2011-10-22 @ 21:58:26
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neej du svarade inte på min :'(

2011-10-22 @ 22:09:46
Postat av: H a n n a

Kan du inte ha en stor frågestund snart, så att fler får chansen att få svar på sina frågor? :)

2011-10-22 @ 22:16:19
URL: http://hannasarengren.blogg.se/
Postat av: Anonym

utan självförtroende kommer man ingenstans, right? ;)

2011-10-22 @ 22:18:51
Postat av: natalie :)

ojojoj, alltså om du väger 52 och är 175 ligger ditt BMI på 17 :OOO

Och om du väger 49 ligger ditt BMI på 16.. Fast jag vet ju att du äter ordentligt och så, så du gör ju ingenting med flit!

Med det är väldigt lite :/ <3

2011-10-22 @ 23:13:43
URL: http://nataaliies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Om man är 175 cm ska man verkligen inte väga så lite! 10 kg för lite!? Vet att du äter & så men du väger jäkligt lite för din längd..

2011-10-23 @ 00:11:16
Postat av: hej

hur gör man rumpövningar?

2011-10-24 @ 11:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0