Blev utmanad!

Blev utmanad av någon annan bloggare att svara på några frågor, så varför inte liksom?! Då får ni veta massor också  Så här kommer det :

Om du får beskriva din uppväxt med tre ord, vilka ord blir det? 
Glädje, sorg, svårt

 Vart i världen skulle du vilja resa om du bara fick välja ett enda ställe?
USA lätt!

 Låt oss säga att världen ska gå under, du kommer räddas och får ta med dig tre saker. Vilka tre saker blir det, och varför dom tre?
Min pojkvän, mina vänner och min familj.. För det är dom jag behöver för att klara mig

 Vad är ditt bästa tips för att boosta självförtroendet?
Inte tänka för mycket och bara köra, lita på sig själv!

Tränar du något? I så fall vad och hur ofta?
Inte just nu (hehe) men brukar träna lite hemma, men bara för att min kropp ska må bra!

 Vad har du för mobiltelefon?
Iphone4, världens bästa!

Dina tre favoritsidor på internet, vilka är det?
Min blogg (HAHA ) Victoria's Secret och facebook


 Få riktiga vänner eller många ytliga vänner - vad föredrar du? Motivera gärna.
Få riktiga vänner.. För det är dom riktiga som får en att må bra på riktigt, och det är så mycket mer värt..

 Vad tror du att du gör om 10 år? Hur ser ditt liv ut då?
Bloggen har vuxit, bor kvar i Stockholm i en fet lägenhet och lever mitt drömliv!

 


Kommentarer
Postat av: bella nyqvist

vill du köra på ett länkbyte? har runt 1000 besökare :) grym blogg tjejen!

2012-05-19 @ 23:10:53
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: olivia

sjukt fin du var på bilden <3

2012-05-19 @ 23:37:20
URL: http://oliviaa.tk
Postat av: Sanna A

Skulle du kunna fråga lite frågor i min frågestund kanske? :)

2012-05-19 @ 23:44:55
URL: http://kurden.webblogg.se/
Postat av: Karin

Hej vilken fin blogg!!!:)men jag har en fråga har du något husdjur elr har haft???;]

2012-05-20 @ 07:55:58
Postat av: Margit

Heeej!

Måste bara säga att du kommer ÄLSKA Usa.

Jag var där i två veckor nygligen och det var super varmt och sen så schoppade vi varje dag typ. Alltså helt sjukt kul att shoppa där. Hittade jätte mycket och utbudet är så himla stort! Allt är också sjukt mycket billigare än i Sverige.

Du som älskar att shoppa kommer verkligen att älska det:D

Btw Jätte bra blogg du har!

2012-05-20 @ 10:00:59
Postat av: maria

Kollar du bloggarna i kommentarerna? <3

2012-05-20 @ 10:28:01
URL: http://marriaaa.devote.se
Postat av: Josefin

Det heter Victoria's secret och kommer väl alltid att göra det så du kan börja säga rätt nu kram

2012-05-20 @ 10:33:41
Postat av: Isabelle :]

Kul och läsa frågor och svar :)

Bor du i lägenhet just nu?

2012-05-20 @ 11:39:15
URL: http://isaloll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0