Möte.. Nu chilla :)

Godmorgon sötisar, torsdag idag ju - dagen allt fixas innan helgen hehe  Har ni några planer?! Det har jag iaf, berättar dom imorgon!  
Iaf, drog iväg på ett möte efter förra inlägget och kom precis hem! Möte om mig själv, snacka om att det var grymt att börja dagen med det? Massa positiv energi  Så kom precis hem, drog på mig shorts och ett linne, tog ut datorn i solen och ska blogga lite snabbt, sen fixa något gott till frukost och fortsätta sitta ute och bara njuta, ska svara på frågestunden också! Nice dag, bara chilla =D

Jag just nu



Kommentarer
Postat av: anonym

klockan var 11.31 när du publicerade detta inlägget och det är torsdag ! är du inte i skolan ? <3

om inte, varför? :)

2012-05-24 @ 15:20:28
Postat av: Tilda

Skolan?

2012-05-24 @ 16:22:21
Postat av: naxo - bloggen med tips!

söt :D

2012-05-24 @ 16:55:56
URL: http://naxo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sexy ;)

2012-05-24 @ 18:41:44
Postat av: joanna

alto ofta du aldrig går i skolan??!! :o

även om tankarna snurrar, så kommer du orka ta igen det i 8?

<3

2012-05-24 @ 21:33:14
URL: http://jeldance.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Hur ser ditt skolschema ut egentligen?:O Du måste ha världens goaste i alla fall! Flera gånger kan di liksom publicera på lunchen och käka där med vänner och shoppa!:) Kan du inte berätta? Och du har något speciellt så berätta varför, om du vill!!:)



Stay Strong, du är bäst Julia!!<3

2012-05-24 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0