Ta hand om mig själv dag

Hoppas ni har en skön dag babes, det har jag! Söndag idag ju, vilket betyder ta-hand-om-mig-själv dag, ni som följt min blogg ett tag vet det hehe  Har suttit ute i solen i någon timme med en tjejtidning och en islatte + massa musik och bara tagit det lugnt, hoppade in i duschen sen och stod där i 2 timmar och fräschade till mig rejält! Hårinpackning, scrub, inpackning för kroppen, peeling för ansiktet och sådär, sen smörjde jag in mig med brun utan sol! Skönt  Ska sätta på en film nu medans jag väntar på middagen, blir grillat tror jag, sommar för mig!

Produkterna jag använt, ni hittar allting på the body shop, kicks, åhlens och h&m, rekomenderar allt!


Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

skönt!

2012-05-20 @ 16:48:52
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Postat av: Julia

Köpte mascaran du tipsade om förut (Isadora Big Bold)och den var hur grym som helst! Tack så mycket för tipset :D :D :D :D :D

2012-05-20 @ 16:55:10
URL: http://julej.se
Postat av: Sissilina

Kanske lite privat fråga men du brukar ju svara på sånt, satt jag undrar rakar du dig mellan bena? Tacksam för svar!<3

2012-05-20 @ 17:08:48
Postat av: anonym

varför har du inte ett youtube konto ?

2012-05-20 @ 17:09:04
Postat av: Anonym

Åh, dina "ta-hand-om-dig-själv-dagar" är riktigt bra.

Du har inspererat mig till mycket, detta bl.a.



Det är så härligt att ha en dag där man bara tar hand om sig själv.



Eftersom jag är nybörjare på det älskar jag när du fotar vad du använder och skriver var du har köpt allt.

Jag älskar också dina skönhetstips, eftersom jag blivit mycket mer intresserad av skönhet, dock vet jag nästan ingenting om det!



Skulle varit kul om du kunde lägga in lite skönhetstips typ en gång i veckan, kramar

2012-05-20 @ 17:10:59
Postat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Söndag är en riktig slappdag ;) Kramisar Carro

2012-05-20 @ 17:12:26
URL: http://quiethell.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

Rakar du benen med en rakhyvel eller med nån sakmaskin? haha . Har ingen aning om vad jag ska raka mina med..

2012-05-20 @ 17:13:32
Postat av: Frida

Istället för den lila rakkrämen nu har så rekommenderar jag dig att testa den gröna, den luktar jätte gott!!



Och istället för peelingen från nivea så testa en från olivnaturell, ganska grov men älskar den! Billig och man får mycke produkt!

2012-05-20 @ 17:28:25
Postat av: Sara

gud vad nice det lät, ska nog ta och göra det ikväll sen ;)

2012-05-20 @ 17:31:10
URL: http://sariiiiis.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du går ju på Kunskapsskolan. Tycker du skolan är bra? Ger du mycket tid åt skolarbete efter skolan? Jobbar du bra i skolan och så?



Älskar din blogg, kram! <3

2012-05-20 @ 17:36:39
Postat av: moufieeh

har samma ansiktspeeling och body butter fast i jordgubb, dom är grymma! :)

2012-05-20 @ 17:37:25
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Irma

Ne men gud vad skönt det låter! En ta-hand-om-mig-själv dag ska jag nog oxå fixxa, det låter ju hur gött som helst haha :D

2012-05-20 @ 17:57:36
URL: http://www.lifearegood.bloggo.nu
Postat av: Humlan

dom body butterna är super bra!

2012-05-20 @ 18:14:25
URL: http://eiis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skönt! Jag brukar också ta hand om mig själv på söndagar, bara ta det lugnt, mysa och fräscha till mig! :D

2012-05-20 @ 18:15:27
Postat av: Louise - Fotoblogg

Gud vad skönt :D

2012-05-20 @ 18:40:45
URL: http://lollorydhxd.blogg.se/
Postat av: Maliiiin

Detta är kanske en privat fråga men du brukar ju svara på dom ibland, är du oskuld ?



Ällllsssskar din blogg + att du och din pojkvän är sjukt söta tsm !<3

2012-05-20 @ 19:01:28
Postat av: elvis :)

älskar din blogg!



älskar att läsa din kategori "skönhetstips"

om du har tid/lust/ork hehe, så får du jättegärna skriva lite mer om skönhet, t.ex 2 gånger i veckan! <3

2012-05-20 @ 19:12:29
URL: http://snillesflikkah.bloggplatsen.se
Postat av: Josefin

dina bilder har så sjukt fin kvalité och ljudstyrka! kan du inte visa din kamera i ett inlägg? :)

2012-05-20 @ 21:28:54
URL: http://jojoscrazylife.blogg.se/
Postat av: Cassie

Haha, ska berätta om något som hände mig för ngn dag sedan! :D Jag pratade om ngt inlägg som du lagt upp, med en klasskompis, och hon hade kika in här några gånger. Jag som då följer din blogg varje dag, fortsatte att prata om dig, om hur stark du är och så... Och sen så säger min "kompis" till mig: "Men jag tror hon fejkar hela skiten. Liksom seriöst? Vem fan sitter och skriver om hela sitt jävla liv?" Snacka om att jag fick ryck på henne! Jag bara: "Men vafan!? Du vet la fan inte allt om henne eller? Och tror du att hon skulle suttit där och kommit på allt själv eller, det är ju patetiskt! Bullshit! "

Och min fråga till dig då är, är det många som har sagt/skrivit till dig att dom tror att du har kommit på allt själv?



Fortsätt att vara som du är, blir så inspirerad av dig! :) <3 Du får mig att inse att allt går att fixa, och att det jag har gått igenom, inte är hälften så svårt som det du går igenom...



Loveu! <33

2012-05-20 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0