Svar på frågestunden

Tröttnar du aldrig på att blogga?
Ohhhneeeej, verkligen inte - det bästa jag börjat med! Så jäkla kul och mina läsare är underbara

Hur gammal är du?
Jag är 14 år, född 1998!

Röker du?
Nej!

Hur fixar du dina ögonbryn?
Hehe det är mina kompisar som noppat dom åt mig och så, hehe men kan visa en video på hur jag fyller i dom + hur jag sminkar mig och fixar håret! Gör det såfort jag har tid.

Vart får du all din positiva energi från?
Ingenaning faktist, jag har alltid vart positiv och glad. Men jag tror jag får massa positiv energi pga allt jag gått ingeom för jag har lärt mig uppskatta allt som händer i livet och le åt det mesta =D Sen är mitt liv grymt faktist, självklart hade det varit så mycket bättre om jag haft kvar min familj, men ni fattar! Jag gillar att vara glad och sprida bra energi!

Hur ser en typiskt kväll ut för dig?
Haha oj olika, men oftast börjar det med att jag fixar mig tillsammans med några kompisar, sen möter vi upp massa fler och sätter oss på en mysig restaurang inne i stan och käkar middag oså! Sen fest och bara ha galet kul  Komma hem sent, käka massa choklad och sen somna tillsammans, hihi rätt skönt liv!

Om din pappa skulle varit vid liv, skulle du bott hos honom då?
Nej det skulle jag inte, för tyvär så var han alkoholist och det skulle inte gått, jag skulle bara fått ta smällarna av det och må dåligt. När han fanns önskade jag ofta att han bara kunde lägga ner med alkoholen, jag försökte med allt men jag var hjälplös :(

Vem och varför skulle du vela vara för en dag?
Blondinbella  Hon verkar va en otroligt grym tjej och hon gör så mycket bra och roligt!

Hur mycket shoppar du för i månaden?
Lite olika, några tusen tror jag!

Är du lycklig?
Ja oftast, just nu är allt lite upp och ner! Men jag älskar mitt liv och dom jag har runt mig!

Är du oskuld, om inte när förlorade du den?
Fattar inte varför den frågan är så intressant? Men nej jag är inte oskuld och jag förlorade den när jag var 13!

Har du kvar din hund?
Nej tyvär, jätte tråkigt! Men jag hade inte tid tyvär..

Hur blir din sommar?
Min sommar kommer bli grym, lite resor, MASSA shopping, sena kvällar med massa kompisar, bad och sol, bloggen kommer växa + massa annat kul

Hur går det med modellandet?
Det går bra, får dock inte skriva så mycket om det i bloggen!

Vad är det bästa med att blogga?
Alla underbara läsare, ni är så jävla fina =D

Är du nöjd över ditt liv just nu?
Just nu är allt upp och ner, men det är så det går. Men ja jag är nöjd över mitt liv, jag är stolt över mig själv som klarar mig så bra som jag gör efter allt jag gått igenom, men det är absolut inte alltid lätt..

Visar du dina rum när allt är klart?
Självklart

Kan du och din pojkvän göra fler videos?
Haha ja det kan vi säkert göra!


Har du instagram?
Ja det har jag, heter Juliahofsweden där, bara att följa mig! Lägger upp massa bilder från mina dagar där.

Favorit sminkmärke?
Kanebo eller Clinique :)

Hur mycket tjänar du på din blogg, dina videobloggar osv?
Olika!

Hur är din realation till Roger efter att din familj gått bort?
Jag och Roger är jätte nära efter allt som hänt, och jag är så glad för att han alltid ställer upp för mig!

Hur har du kunnat ta dig igenom allt som hänt dig?
Ingenaning, när jag tänker tillbaka på allt som hänt så känns det jätte konstigt att jag är den jag är idag och att jag ändå mår rätt bra. Jag har kämpat varje dag och bestämt mig för att jag vill leva för min familj, därför har jag klarat mig.

Hur kan du ha så fin kropp?
Hehe tack! Jag gör ingenting, tränar inget längre och äter massa choklad (hehe)

Skulle du vela ha 3 vänner eller 100 vänner som inte bryr sig så mycket om dig?
3 äkta vänner! Det är dom äkta som spelar någon roll och får en att må bra på riktigt.



Kommentarer
Postat av: Maja

Du är världens bästa bloggerska, och super söt också :) <3

2012-05-25 @ 15:31:57
URL: http://majacute.blogg.se/
Postat av: alva

älskar din blogg juliah <3

2012-05-25 @ 16:06:36
URL: http://alvanylander.blogg.se/
Postat av: Ellen

Å du tog med min fråga!

Kramar <3

2012-05-25 @ 16:24:18
Postat av: Anonym

Shit!! Är du inte oskuld!? Med vem gjorde du det med?

2012-05-25 @ 16:34:25
Postat av: Anonym

Tack ! Fick svar på allt bag undra, du har en jättebra blogg:)

2012-05-25 @ 17:03:51
URL: http://celinaisabelle.blogg.se/
Postat av: -

håller med maja :D

2012-05-25 @ 17:05:29
Postat av: :)

Shit, tidigt att förlora oskulden vid 13 år!

2012-05-25 @ 18:06:24
Postat av: Lily

Coolt att du gillar blondinbella (: Eller ja coolt var nog fel ord, men jag menar att det finns så många som klankar ner på henne pga. av hennes utseende osv. Känns som om du är en tjej som inte måste tjata en massa om vikt osv, istället säger att man ska vara lycklig! (:

2012-05-25 @ 18:16:21
Postat av: Anonym

dejtar roger någon?är han tsm med någon? kmr han att ha ett kärleksliv i sitt liv ?

2012-05-25 @ 20:06:27
Postat av: Tova

du är grym och ser så mycket upp till dig att du har klarat igenom allt och fortsätter kämpa och skönt att du hållt dig borta från alkohol och rökning!

2012-05-25 @ 20:36:18
URL: http://tovafelicia.blogg.se/
Postat av: Myybieberstoory

ÄLSKAR DIN BLOGG SJUKT MYCKET JULIAH, du är en stor insperations källa. Har förlorat min mormor, innan jag ens var född.

Jag kanske inte kände henne men känner en STOR saknad. Brukar gråta innan jag går till sängs för att jag saknar henne. Hon var endast 46 när hon dog. Det var rätt hemskt.. Hennes hjul fick punka och exploderade, så hon körde in i ett träd i typ 70 km/h... Saknar henne grymt mycket.

Brukar läsa din blogg när jag känner så och mår genast mycket bättre.

Kan inte fatta hur du har lyckats hålla ihop en sån mask i några år! Men såklart, har man folk som bryr sig om en så blir det bäst. Haha.

Ville bara skriva av mig hos dig. Love u,

2012-05-25 @ 21:04:00
URL: http://myybieberstoory.blogg.se/
Postat av: Angela

Du var tretton när du förlorade oskulden? no offence men tror du inte att det var lite för tidigt för dig med tanke på din ålder? ...

2012-05-25 @ 21:26:59
Postat av: Antonia

ångrar du att du förlorade din oskuld så tidigt?

2012-05-25 @ 21:45:18
Postat av: Isabelle :]

Oj, shoppar du för några tusen i månaden? vad mycket pengar du måste ha :D

2012-05-25 @ 22:37:18
URL: http://isaloll.blogg.se/
Postat av: Sara

Tjena Tjejen!

Du kanske inte läser just denna kommentaren men det gör inget då kommenterar jag igen en annan gång.

Men jag har en fråga och lite funderingar!

DU har gått igenom mycket och du är värd så otroligt mycket för att ha varit så ung och förlorat hela ens familj..

Men jag har hackat upp mig på en sak,

känner du att du är bortskämd?

Att du får vad du vill ha och kan shoppa när du vill?

Du känner ju förmodligen lite pengar på din blogg men jag är tacksam för svar.

Jag känner att jag behöver veta hur du själv tycker om vad du får?

Lite ologiska meningar i min kommentar men jag hoppas du fattar:]

Ha en toppen fredag!

Kram♥

2012-05-25 @ 22:50:48
URL: http://wehiwaly.blogspot.com
Postat av: Malin

va? är du 14 ?! du ser ut som typ 17 ! men du är jätte fin, o du har super bra blogg ! :)

2012-05-25 @ 23:03:27
Postat av: nathalie

Fick du nått arv av dina föräldrar? snälla svara undrar fett mkt!! :)

2012-05-25 @ 23:20:52
Postat av: sara

oj... eh du e 14 och shoppar för NÅGRA TUSEN i månaden?! Bortskämt....

2012-05-26 @ 08:46:47
Postat av: juliah (heter också det)

Omg blev du av med oskulden vid 13års ålder! Inte ok... Man måste vara 15. Och du är inte ens 15 nu .

Snälla svara på den här frågan :)

2012-05-26 @ 10:52:21
Postat av: juliah (heter också det)

Herrw gudas! Du går bara i sjuan!!! :O

2012-05-26 @ 10:53:57
Postat av: Ida

I en videoblogg så sa du att du inte tycker det är fel att dricka men att du har valt att inte göra det. Så jag har en fråga: Tycker du att det är okej att dricka vid din ålder? Det lät i alla fall som att det var så du menade i videobloggen? Jättetacksam för svar<3 Ha det fint :) Din blogg äger:D

2012-05-26 @ 13:10:44
Postat av: Anonym

hahahahahahahahhaahahhahahaahhahahahhah du vill att alla ska veta att du blir av med oskulden vid 13 FY FAN VA SYND DU ÄR! LMFO Kolla i fucking spelgel gumman, och försök minns hur gammal du e. Fucking retard. Hoppas du födds snart haha

2012-05-26 @ 14:31:04
Postat av: moa

hur förlorade du din syster?? älskar din blogg grymt mycket!! :D <3

2012-05-26 @ 18:20:37
Postat av: Anonym

du svarade inte på min fråga!? :(

2012-05-26 @ 19:25:38
Postat av: Sara

Ååh, har du Instagram? Snälla följ mig, saraahammond! Skulle betyda så mycket!!! Älskar verkligen din blogg, läser varje dag!! <3

2012-05-26 @ 21:00:08
URL: http://sansara.blogg.se/
Postat av: Emma

Men herregud ta det lugnt! Hon får väll bestämma själv när hon förlorar oskulden? Tagga ner allihopa som säger att det är för tidigt!

2012-05-26 @ 22:30:17
URL: http://emmaafoton.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du är så otroligt söt! Men gjorde det ont när du förlorade din oskuld? Och var det med din nuvarande pojkvän du gjorde det med ?

2012-05-27 @ 02:51:06
Postat av: Dipzi

Hur gick dina föräldrar och din syster bort? Kram<3

2012-05-27 @ 13:38:26
URL: http://dipzi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Herregud vad har det ens att göra med er om hon förlora oskulden när hon va 13 det är hennes liv! Du har en grymt bra blogg du är nog den bästa bloggaren jag sett. Fortsätt så!

2012-05-27 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0