Älska Stockholm


Hello babes, kom precis hem från en underbar dag i stan, har haft det grymt som vanligt, och shoppat lite, nice eller hur ?! :D

Mötte bästavän så drog vi in till stan, och vi gick runt i Gamla Stan vid vattnet och bara mös i solen, älska stockholm ;) Hade klätt på mig för varmt märkte jag efter ett tag, så då fick vi springa in på en affär och köpa två magtröjor, en t-shirt + solbrillor, så böt jag om sen haha :D Och blev sjukt glad sen, värsta energin man får av att shoppa och flumma med bästis, haha!
Men så drog vi mot berga, skulle träffa en kille. Och det gjorde jag ju, super trevligt, haha han är så söt :D

 Bästavän, så fin :D
 Hah jag..
 Bästavän och jag, söta vi är va ?! :D
 Gaaaah, så skönt stockholm ;)
 Efter jag shoppade, haha böt om helt, var tvungen ju ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Tjusiga bilder, och jätte fin blogg :)

2011-04-19 @ 12:38:29
URL: http://sannavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0