Boosta ditt självförtorende


Självförtroende är en sak som jag verkligen aldrig haft, jag trycker alltid ner mig själv med en massa saker, ingen har hört mig säga något positivt om mig själv.
Fast nu, 2011, har jag blivit mycket bättre med det. Och mitt liv har blivit så mycket roligare, enklare och lättare, ser positivt på ALLTING, ger mig själv komplimangar osv!

Vi tjejer måste börja göra det, bara för att vi har självförtroende blir vi kallad hora, ego, bitch, osv, men det är för att vi är starka, har självförtroende och är en " fara " för andra! Så skit i det snacket, vet man vem man själv är, så räcker det!
Låt dig själv vara ego, låt dig tycka att jag är fan skitsnygg...
Be strong






Kommentarer
Postat av: Josssan

Hej, asså du är sååå söt och tycker verkligen om din blogg, läser typ 5 gånger om dagen! En fråga bara , hur mkt får du typ i månaden ? :)

2011-04-11 @ 19:42:04
Postat av: Moa

Ah, tack! Behövdes ^^



Kram

2011-04-11 @ 20:05:27
URL: http://melikemoah.blogg.se/
Postat av: emma

bra skrivet ! :D

2011-04-12 @ 14:35:57
URL: http://emmascamera.blogg.se/
Postat av: Anonym

be strong ;););););)

2011-04-12 @ 17:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0