Dunkar musik


Kom precis hem, har varit ute en massa med bästavän, och inne har vi såklart varit. Mest en massa tjejsnack, planer för sommaren, den här sommaren kommer verkligen bli grym :D
Vi fixade varm choklad, med massa grädde och vaniljsocker på, sen satt vi och snacka om en massa härliga saker, slutade med att vi låg över bordet och garva ;)

Skulle gå hem med henne sen, men så ramlar hon när vi springer, skrapar upp hela benet. Så gick vi hem till mig igen, så skjussade jag hem henne halva vägen, så snäll jag är ;)

 Mys ;)
 Dog av garv :D

Kommentarer
Postat av: Alex :)

http://www.youtube.com/watch?v=zEtynIE8__Q



haha tänker mig att du är den som anfaller och jag den andra i videon, HAHA asgarv

2011-04-13 @ 06:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0