Freeedaaaaaaag


Godmorgon babys :D Idag är det en grym dag, Freeedaaag! Dagen vi alla väntar på hela veckan, och idag kommer det bli grymt, ni får veta mer senare!

Har fixat mig, dunkat värsta höga musiken hela morgonen, så nu är jag sprallig och snygg, perfekt ? ;) Har smsat med bästavän hela morgonen också, så allting är planerat perfekt! Märkte dock att jag har smsat över mina fria, har smsat ca. 7000 sms den här månaden *shit* :D Och ringt för jätte mycket, herregud.. Men mobilen är till för att användas, och jag använder den ju, så ingen borde gnälla hehe!

 Sådär ser jag ut idag, bjuder på den sista.. Blev bara sånadär flummbilder, men jaja!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Schönt

Finaste flickan på jorden? Det är du! :) <3

2011-04-29 @ 12:21:17
Postat av: Anonym

använder du kajal?:)

jätte söt och bra blogg, läser den ofta ;)<3

2011-04-29 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0