Godmorgon


Godmorgon sötisar, har ni sovit gott ?! :D

Längesen jag hann med ett morgoninlägg faktist, men tog tid till det idag. Så får springa till bussen snart, ååh längtar till min rosa moppe ;)
Har fixat mig hela morgonen, sprungit runt och lyssnat på musik, smsat, dansat, käkat lite frukost och sådär, en perfekt morgon!

Nu blir det skolan, och det är mina planer för dagen faktist. Ska hem och duscha, göra mig fräsch osv, sen ska jag till sjukhuset tror jag, vi får se!

 Outfit för idag, enkel! Det ska ju spöregna senare, :(

Ha en bra dag sötisar!

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

snygg outfit ;)

2011-04-13 @ 09:14:46
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: David

Förlåt om jag frågar men hur gammal är du ? ^_^

2011-04-13 @ 09:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0