Godmorgon


Godmorgon raringar, har ni vaknat på rätt sida idag och är glada ?! :D

Jag har inte sovit nånting inatt, har legat vaken och orat mig hela natten, gråtit massor. Men det hör väl till allting, inte konstigt att jag är ledsen, är jätte rädd av förlora mamma.
Men jag är stark och kämpar, då klarar man allt. Tänk på det ni också, se lösningar istället, se framåt och se att det faktist kan bli bra!

Ska försöka klara igenom skolan idag, har tagit vattenfast mascara ifall att.. Men jag kan, det är inte bättre att sitta hemma och tänka för dig själv, bättre att försöka komma på andra tankar!

 Jag nyss, ser sliten ut idag..

Kommentarer
Postat av: Andrea Nord<3

Jag finns här för dig gmn! Jag vet att du kämpar o jag vet att det e svårt! Om det e nåt kan du ALLTID ringa, när som helst! Kram!

2011-04-07 @ 10:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0