Grymt med Matilde


Hej snyggingar, kom precis hem, eller tog en snabb dusch innan bara. Mår inte så jätte bra just nu pga allt med mamma, är jätte orolig ( kommer inlägg senare idag om det här, för ni måste få veta varför jag kommer vara lite deppig och sådär)

Men har haft det grymt i alla fall, bruden får mig alltid på bra humör :D Vi tog en snabb promenad till täby för att röra lite på oss och sådär, laddade ner en grym tränings app till min iphone då också, super!
Sen blev det att gå runt och fönstershoppa lite, snacka massa tjejsnack, "mellis" på donken och sådär, blev en frapino sen också, hehe ;)

Vad har ni gjort idag ?! :D

 
Varsinn cheeseburgare!
 Hah inte riktigt en bilddag idag, men fick en i alla fall ;)
 Frapino, min nya drog typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0