Har onepiece på mig idag..


Hej sötisar, hann inte blogga imorse, fick lite bråttom för jag segade ;) Men nu har jag tid till att göra ett snabbt inlägg, tur va ?!

Sitter i skolan nu och pluggar, går väl sådär om man säger så. Har tankarna på ett annat håll, tänker bara på älskling, visste inte att man kunde bli såhär glad av en person, men det kunde man, riktigt härlig känsla :D
Idag kännde jag att det var en mjukisdag, så tog på mig min onepiece imorse, sött va ?! Dock så glor alla här i skolan, men vem bryr sig ? ;)

 
Outfit för idag, haha man får en liten snopp i onepiece, haha ;)

Vad gör ni ?! :D

Kommentarer
Postat av: Ville

Jag tyker att såna därna one pice e lite fina men man ser ju lite bebis ut som dom.... Kanske hela grejjen med den är att släppa alla krav att va bebis en stund till typ...... :DDD

2011-04-05 @ 21:28:03
URL: http://onthebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0