Hår tips!


Fett hår är ju verkligen äckligt tycker jag, och tycker synd om dom som får fettigt hår så lätt. Jag får aldrig fettigt hår, och det är grymt skönt!
Men har några tips för att inte få fettigt hår!

Tvätta inte håret för ofta, max 3 gånger i veckan, försök med 2. När man tvättar det för ofta, blir det mycket lättare fettigt och äckligt!
Jag tvättar mitt hår 2 gånger i veckan, och det är inte alls fettigt!

Pilla inte med händer osv i håret, då kommer det massa äckliga bakterier från händerna. Låt håret va, pilla inte, håll inte på med det hela tiden osv!

Hårspray, serum osv använd inte  så jätte ofta, för håret blir lätt fett av det! Ha det i toffs då och då, då behöver man inte hårspray!


 Mitt drömhår typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0