Inte alls tjock..


Bakade precis en kladdkaka, fast tog bara halva smeten, resten åt jag upp :D Smeten är godare än själva " kakan " håller ni inte med mig ?!

Så nu sitter jag och käkar smet, lyssnar på Justin Bieber, och försöker smsa med älskling. Men min mobil har lagt av så typ ingen får mina sms som jag skickar ?.. Men all smet jag äter ska jag träna bort senare, och sen är faktist jag en som som ALDRIG bryr mig om vad jag äter, jag stoppar i mig allt möjligt, så tycker jag alla borde vara :D Var nöjd med dig själv!



Snart blir det powerwalk med Miio, och dunka musiken i mina söta lurar, thihi ;) Hörs efter det!

Kommentarer
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

oh så göttt! :-D

2011-04-07 @ 19:05:53
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/
Postat av: LINA HAMMARSTRÖM

svar ah okej, ska försöka jobba på det då! :)

2011-04-07 @ 19:23:09
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0