Lyckligast i världen..


Snackade med världens bästa ett tag, är lyckligast i världen när jag snackar med honom, shit älskar känslan :D Blir typ helt hyper och ler 1800 timmar efter, yey ;)
Min älskling gör mig glad..

Gick ut och gick med Miio efteråt i alla fall, super skönt! Måste börja träna mer igen, ska höra med bästavän om vi kan dra ut och springa några gånger i veckan som vi gjorde förut, det är ju grymt skönt :D Springa och gå är bästa träningen enligt mig!
Miio är verkligen sprallig, så blir en massa träning snart, hundkurs osv, super kul!

 Världens finaste hund :D



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du lägga upp en bild på din pojkvän Alex? :) eller är ni inte ihop?, jag fattar ingenting nu!, men kan du lägga upp ett inlägg med typ hur han va och så :) kram!

2011-04-04 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0