Nu är jag trött på det här


Nu är jag trött på det här, jag förtjänar inte det där!

Vad är det för snack som går att jag är bortskämd, jag är verkligen inte det ?! Jag kanske får en del saker, jag betalar lite saker själv också, men jag får inte bara saker sådär, jag kanske får göra något för det ?!
Min mamma och min låtsas pappa har råd till att ge mig saker, för dom båda har en bra ekonomi, och har man det så gör man saker för pengarna ?! Och alltså får jag en del då, det är normalt ?!

Jag är så otroligt jävla trött på dom som ger pikar till mig på bloggar, för att dom blir avundsjuka, eller bara har lust att bråka ?! Och för att dom kanske inte får allt jag får, men så är livet. Alla får olika mycket saker, olika mycket pengar osv, det är bara att leva med det!
När andra får saker, blir jag GLAD för deras skull, jag går inte och bloggar och ger pikar på en gång, för jag är mogen och vet att det inte är något att bråka om?!

Och nej, jag skryter inte om jag får något! Om jag får något är det självklart att jag berättar det, så gör ju alla ?! Jag berättar, sen snackar om något annat, vad är problemet ? Jag är människa, precis som alla andra.

Ni som snackar om att jag är bortskämd, att ni hatar sånna som mig, att ni stör er på mitt beteende, kom och säg det face2face till mig, eller säg det inte alls ?! För det är okej.
Gör inte ett inlägg på era bloggar, för det är så omoget så det finns inte. Det visar bara hur svaga NI är, var glad för andras skull.
Och sen i verkligheten vill ni vara med mig, låtsas som ingenting, men sen hemma när ni inte är med mig, så kommer det tillbaka, pikar på bloggen, massa snack osv..



Ut ur mitt liv, jag kan få så mycket bättre kompisar än er. Kom med en riktigt bra jävla förklaring, eller dra åt helvete



Kommentarer
Postat av: I S A B E L

haha vilka töntar som håller på så!

2011-04-02 @ 22:32:44
URL: http://isabelwedholm.blogg.se/
Postat av: joel sjögren

go girl haha

2011-04-02 @ 22:43:32
Postat av: Maria

Patetiska ungar

2011-04-02 @ 23:00:57
Postat av: Diana - bloggen du bara måste läsa !

Lyssna inte på dom, jo jag vet att det är svårt att göra men försök. Dom är bara så sjukt avundsjuka, och jag tycker helt ärligt synd om dom för de kommer bli sjukt svårt o leva o acceptera andra om man är sån...



Sen har jag en fråga som kommer bli svår att förklara..

Du vet man kan ju typ spara eller något typ om man ska visa statistiken. Hur gör man? Alltså typ markera eller vad man nu gör? Hoppas du förstod. Om du inte vet så är det okej men jag undrade bara för jag har försökt prova men det har inte gått så bra..

Kraam! :) <3

2011-04-03 @ 00:41:00
URL: http://dianasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0