Videoblogg


Kommentarer
Postat av: Anonym

du pratar som en fjortis + so e du full. Horra

2011-04-16 @ 23:14:24
Postat av: S E L M A

omg! OM du tkr det så varför kollar du hennes blogg då?

Alltså avundsjuka unge som inte vet vad hon/han ska göra, hitta en annan plast att gå till & störa!

Vissa kanske uppskattar henne! Alltså åhh, så onödigt!

Fred ut.

2011-04-17 @ 00:08:37
URL: http://laestander.blogg.se/
Postat av: Anonym

PFHAHA a vist avundsjuk pa henne..? HAHA jag dör bästa! jag tiittar inte po hennes blogg videon kom upp pa youtube -.- sa snacka inte när du inte ens vet vem jag e. Jag sa va jag tyckte, o om du har ett problem med d, keep it for yourself.

2011-04-17 @ 00:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0