Frågestunden - svaren om mig



Hur gammal är du och vart bor du?
Jag äe född år 1998 alltså 13 år och jag bor i Stockholm!

Stavas du med H eller skriver du bara så?
Jag är född som " Julia " men jag tyckte det var tråkigt, så la till ett H och nu stavar alla mig med H, så heter Juliah!

Vad hände med Alex?
Vi är super bra kompisar och jag är jätte glad över det! För han betyder galet mycket för mig och han är en av dom som hjälpt mig mest genom allt :)

Är du rik på något sätt?
Nej inte alls, har bara pengar så det räcker!

Hur mycket shoppar du för varje månad?
Olika! Men några tusenlappar brukar det bli!

Ger din låtsaspappa dig allt du vill ha?
Nej absolut inte, jag får månadspeng ( 500 ) och sen får jag pengar varje gång jag ska nånstans till mat osv! Men betalar det mesta själv! Och sen gör jag saker hemma för att få pengar så jag kan shoppa + lite blogglön!

Läng och vikt?
Jag är 1,74 och väger mellan 48-51 lite olika

Vilken skola går du i?
Jag går i Kunskapsskolan i täby.

Använder du hårförlängning?
Neeeej absolut inte, har mitt äkta hår - mycket snyggare så :D

Idol/förebild?
Hmm.. Ingen idol direkt, men jag själv är min förebild om man får vara så ego?..

Mascara eller parfym?
Mascara :D

Favoritaffär?
Bikbok tror jag!

Vilka hårprodukter använder du?
Mitt schampoo och balsam är från TRESemmé , använder lite olika hårinpackningar men just nu använder jag en från Paul Mitchell! Värmeskyd från Loreal men ska köpa lite andra värmeskydd, och sen ett serum från PHC!

Har du rökt?
Ja tyvär har jag det, hade en period där jag höll på med det. Men nu har jag slutat och det är jag super glad för, bara äckligt att röka!

Har du bra självförtroende?
Jaa det har jag, och det borde alla ha för det är så grymt härligt att tycka om sig själv :D

Hur länge får du va ute på kvällarna?
Beror på vart jag är och med vem jag är, men runt 12 - halv 1!

Gillar du Justin Bieber?
Han är gullig och sjunger bra!

Kan du göra en sminkvideo?
Absolut, men måste ha ett program att redigera den i.. Har ni något tips på bra program ?

Är du oskuld?
Inget jag svarar på i bloggen :)

Dricker du alkohol och blir du ofta full?
Jag har galet kul utan alkohol :)

Favoritmat?
Sushi och skaldjur, märks det eller?.. Hehe!

Bästavän?
Julia!

Har du fått din mens ?
Jaaa det har jag

Storlek i kläder/skor?
Oftast 34 i kläder ( XS-S) och i skor lite olika beroende på skorna, måste ha massa inlägg i osv! Men 38-39!

Favoritfärg?
ROOOSAAAAAA :D

Vilka bloggar läser du?
Storbloggarna, kompisar bloggar, andra bloggar, alla mina läsares bloggar ( ni som kommenterar alltså ) så ganska många!

Vem gillar du bäst, Kissie eller Dessie?
Svååårt! Tycker båda har en bra blogg och båda är galet fina, men Dessie tror jag!

Vilken är din naturliga hårfärg?
Rött/orange!

Har du någon gång varit på konsert?
Jaa har varit på super många :D

Plattar du håret? Och kan du visa en bild när det är oplattat
Om jag har utsläppt så plattar jag! Såhär ser det ut oplattat ( ibland ser det värre ut, haha)


Visste du att du är bäst?
Aww sötnos :D

Bästa outfiten en vanlig skoldag?
Något bekvämt! Tajta jeans, tröja och lite smycken, blir ju super snyggt och enkelt!

Hur skulle du beskriva dig själv med 3 ord?
Positiv Glad och framåt!

Har du någon fobi?
Vet inte vad det är, eller jo men haha! Hatar att vara där det är trångt, får panik och kan knappt andas osv, knäppt ju!

Varför är du så sjukt söt?
Haha vad gulligt :D

Kan du göra fler videoinlägg? Där du fixar håret, sminkar dig ?
Jaaa absolut :D Är det något mer ni vill att jag ska göra i mina videobloggar?

Vill du ha barn, och hur gammal vill du va när du får barn?
Absolut vill jag ha barn, vill ha tvillingar haha! Hmm.. Runt 27 kanske :)

Vad skulle du mest vela ha tillbaka i ditt liv?
Min mamma

Blir du vän med bloggläsare?
Jaaa absolut, älskar nytt folk! Bara o säga till så kanske vi kan ses :D

Vart kommer din svarta väska ifrån?
Köpte den på Åhlens, älskar den!

Vad hände med att du var vegeterian?
Det funkade inte så bra, hehe!

____________________________________________

Det där var alla svar om mig, kommer fler delar sen!

Btw! Angående iphoneskal tävlingen så är den redan avslutad och skalet har skickats iväg till vinnaren! Kommer upp fler tävlingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag använder videopad när jag redigerar filmer och jag tycker det är super bra!

det finns gratis att ladda ner, bara att googla :D

2011-08-28 @ 15:26:34
Postat av: Hanan Malin

hej juliah:) Jag och min syrra skulle vilja träffa dig.. asså fett coolt ,.. Vi skulle dö!!! Vi är dina STÖRSTA FAAN!!!

2011-08-28 @ 15:38:18
URL: http://rockyofsweden.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag lägger till en fråga, tacksam för svar. Har du någonsin druckit så att du blev full?

2011-08-28 @ 15:40:25
Postat av: Anonym

heeeej! så du är alltså inte oskuld eller?

btw, oj 174?!?!?! trodde du va typ max 165

juste en till fråga, om du shoppar för några tusen i månaden, hur kan du det eftersom du bara får 500kr i månadspeng? jag får bara 300 och måste betala allt själv, har du några tips på att tjäna pengar?

HOPPASHOPPASHOPPAS att du svarar på dethär i bloggen sen idag typ, pusss <3

2011-08-28 @ 16:53:15
Postat av: Anonym

Nej jag vet faktiskt inget att redigera den i, hmh ?.. Men ladda bara upp den som den är!:D

2011-08-28 @ 17:17:20
URL: http://Ljohansson.devote.se
Postat av: Diiana

omg :OOO trodde du va äldre xD typ 15-16 kanske :O Du ser INTE ut som en 98:a !!!!

2011-08-28 @ 17:20:28
URL: http://diianafolkesson.webblogg.se/
Postat av: felicia

ja gör en smink & hår video :D <3

2011-08-28 @ 17:41:56
URL: http://feliciasahlman.devote.se
Postat av: elin

kul o veta lite saker om dej :)

2011-08-28 @ 18:09:00
URL: http://wahhlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

ja undra om du tkr iphone 4 e bra?(såg du hade en) kul om du svara:)

din blogg är bäst! :D

2011-08-28 @ 20:33:06
Postat av: Anonym

SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLAAAAAAAAA!! KAN DU GÖRA DOM ANDRA DELARNA I ETT VIDEOILÄGG!? :D SKULLE VARA SJUUKT KUl! <3 Puss, & du ska veta att du är jävla stark & jag typ GRÅTER varje gång jag ser dig skriva att du mest av allt vill ha tillbaka din mamma :'( <3 Helt seriöst lider med dig förfan!! Puss igen! / Ronja:*

2011-08-28 @ 22:21:50
Postat av: Jessica

Kan du lägga upp en bild på dig i din riktiga hårfärg? :)

2011-08-30 @ 21:59:28
Postat av: Maja

Hej Juliah! Jag fattar nt hur du klarar av allt, men känner mig så sjukt löjlig när jag börjar lipa för att mitt första riktiga förhållande tar slut när du står där och har förlorat hela din familj! Jag kan nt förklara med ord hur jävla tuff du är! Du verkar jätte snäll, trevlig, sjukt sööt är du... Vi känner nt varandra (vilket är synd) men jag vill bara säga att jag... Ja, jag vet nt! Jag vill bara fråga dig en sak, om jag ngn gång mår dåligt eller behöver prata med någon men jag vet nt vem, har du lust att lyssna på hela min historia om min pojkvän och allt det där någon gång? Du behöver nt om du nt vill. (jag är en tjej på 12 år) <3

2011-12-12 @ 21:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0