Hos bästavän nu


Kom precis hem till bästavän, och Joel är här! Så vi drog och köpte massa godis och läsk tills ikväll, blir en riktig myskväll, dygna ?.. Nej det är jag för trött för, sover aldrig längre, haha!

Drog i alla fall på restaurang efter förra inlägget, super mysigt! Blev en massa musslor och sådär, super gott ju ;) Och hade på mig mina asballa USA-shorts, shit vad jag trivs i dom alltså! Och till det hade jag en vit v-ringad tröja, och stora ringar i öronen!

 Dom shortsen! Och köpte dom på H&M i Danmark!
( och jag hade inte skorna på bilden, hade mina vita converse )

Kommentarer
Postat av: ronja

ja var bara tvungen att slänga in denna kommentaren och skriva att ja verkligen beundrar dig, hade aldrig klarat de som du går egenom nu, så sjukt stark tjej! fortsätt så, puss!

2011-08-05 @ 00:48:57
URL: http://thewayulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0