Svårt att vakna

Haha måste verkligen berätta för er hur det gick för mig att gå upp imorse.. Skulle upp 8, men jag vaknar inte av 1 alarm så jag ställe 5 stycken 4 minuter efter varandra! Jag vaknar på sista alarmet, men trycker på snooze, låter den ringa 2 gånger till, sen stänger jag av i sömnen och sover tills nu.. Svår väckt?.. ;)

Jaja nu är jag vaken i alla fall och sitter ute i solen på altanen, dock med feta mjukisbyxor och ett linne, vart tog den varma solen vägen liksom?..
Aja! Har massor att fixa, ska ju iväg och fixa mina hemska naglar idag!


Just nu..


Kommentarer
Postat av: Schönt

SÖÖÖÖT tjej :D <3

2011-08-11 @ 12:14:21
Postat av: Alex :)

ha så kul :)

2011-08-11 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0