Ta hand om mig själv dag


Gud vilken mysig dag det här kommer bli, det ösregnar ju! Dock är sol bättre, men när det spöregnar blir det så galet mysigt!

Så idag ska jag ha en " ta hand om mig själv dag " behövs! Måste städa lite på mitt rum, eftersom hela garderoben ligger på golvet + bland allt mitt smink och hårprodukter, visst blir det stökigt på en sekund när man ska välja kläder ? ;)
Sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig riktigt fräsch, hårinpackning, peela, raka benen osv!

Vad ska ni göra ?!


Bjuder på den här bilden på mig och bästis!


Kommentarer
Postat av: H A N N A

Vad härligt! :)

2011-08-07 @ 14:52:44
URL: http://barahannizz.blogg.se/
Postat av: selma

Du borde ha dagen /veckans blogg för att det skulle vara kul..+kolla din mejl

2011-08-07 @ 16:16:23
Postat av: AmandaHarde

Vill du ha ett länkbyte söta du? :)

2011-08-07 @ 18:35:49
URL: http://amandaharde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0