Mys

Just nu - mjukisdressen är på, filmen är startad och nu blir det mys.. Vad gör ni? PUUSS


Kommentarer
Postat av: Eyla

Det känns som om ditt liv är tagit ur mitt liv. När jag var 13 hade min mamma pappa och syster dött. Hur dog dina?

2011-12-29 @ 00:50:10
URL: http://Http://eylamagnusson.devote.se
Postat av: hihi♥

Kan du svara på detta:

FRÅGOR:



PERSONLIGT

Fullständiga namn:

födelsedatum:

Hårfärg:

Ögonfärg:

Längd:

Skostorlek:

Klädstorlek:

Civilstånd:

Humör:

MSN:

Mobilnummer:



KÄRLEK

Är du kär?

Har du ett förhållande just nu?

Längsta förhållande?

Har du strulat med någon du inte ens gillar?

Har du haft trekant?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?



FAMILJ

Har du syskon?

Hur många?

Har du en stor släkt?

Har du kvar alla mor&farföräldrar:

Känner du alla i din släkt?

Vem är du mest lik i din familj?

Har du någon bästa vän?

Vad tycker folk om dig?

Vem vet mest om dig?

Hatar någon dig?

Har någon av dina kompisar snackat skit om dig?

Är du rädd för att bli utan kompisar?



SKOLAN

Har du bra betyg?

Skolkar du?

Vilken klass går du i?

Vad heter din skola?

Har du varit uppkäftig mot någon lärare?

vad heter/hette din favoritlärare?

Gillar du skolmaten?

Har/hade du många kompisar i din skola?

Hur många går i din klass?



FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport?

Vad tycker du om att göra?

Vilka sporter har du gått/går på?

Lever du för någon sport?

Vad har du för musiksmak ?

Har du alltid haft samma smak?

Vilket är favoritbandet?

En bra låt:

Vilken är din favoritfilm?

Vilken film framkallar starka känslor?

En rolig film?

Hur beskriver du musik?

Vad är bäst, film eller musik?



RESOR

Hur många länder har du varit i?

Vilka länder har du varit i?

Har du bott utomlands?

Vart isåfall och hur länge?

Kommer du från något annat land?

Har du släkt från något annat land?



HAR DU ÅKT..

Flyplan?

Buss?

Tåg?

Båt?

Taxi?

Helikopter?



DÄR DU BOR

Vart bor du?

Hur bor du?

Vilken färg har huset?

Har du bott där hela ditt liv?

Trivs du där?



BORTSKÄMD ELLER?

Har du ett eget rum?

TV?

Dator?

Dvd?

PS/Xbox?

Högtalare?

Pool?

Studsmatta?

Cross/moppe osv?

Jacuzzi?

Pingis/biljardbord?

LCD tv?



TILLSIST

Vad är klockan?

Vad ska du göra snart?

Vilket abonnemang har du?

Får du ofta positiva kommentarer om dig?

Mår du bra?



Hoppas du skulle kunna ta det här i ett inlägg :) Puss♥

2011-12-29 @ 01:14:47
Postat av: Marija

Du är så vacker & söt ! Och en riktig kämpe! Du är min förebild ! du är otroligt stark som jag önskar jag kunde vara.. jag har inte förlorat någon nära än men är på väg att förlora min morfar som har canser. Jag försöker vara stark. Fortsätt så !! Du klarar det hjärtat! Du är den starkaste som jag vet! Puss!

2011-12-29 @ 01:32:25
Postat av: Anton :')

Önskar jag va där! :D <3

jag kom precis hem ^^

2011-12-29 @ 03:53:11
URL: http://mydayofrandom.blogg.se/
Postat av: Shania

Vilken underbart fin blogg du har! Har lagt märket till dina inlägg om din familj och din mamma.. Ville bara säga att du ska fortsätta vara stark som du är och din mamma kollar säkert på dig just nu oc finns där bredvid dig vart du än är. Din mamma tycker du gör ett bra jobb och hon saknar säkert dig sjukt mycket, hon älskar dig, hon finns, men du kan inte se henne. R.I.P (L)

2011-12-29 @ 08:23:03
URL: http://shaniasplace.devote.se
Postat av: Nathalie

Gud vilken härlig bild. Använde du din systemkameran till den bilden? :) kram

2011-12-29 @ 10:42:09
URL: http://nathalies.nu
Postat av: Avan

hej julia, jag älskar din blogg! Snälla kan du bara säga vart du har köpt din paris tavla och hur mycket kosta den, ar velat ha en sjukt länge!

Kraaam.

2011-12-29 @ 12:52:07
URL: http://avaans.blogg.se/
Postat av: malin

Hej , vart har du köpt paris tavlan ? :)

2011-12-29 @ 16:29:42
Postat av: Linn

Förlåt om jag inte har någon som helst aning om någonting, har just börjat läsa din blogg. Men det står att flera av dina familjemedlemmar gått bort. Var det en olycka eller? Längesedan? Du behöver inte svara, men jag stöttar dig om du behöver :) Förstår inte hur du klarat av det! :)

2011-12-29 @ 21:08:41
URL: http://kindoflinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0