Blankt hår


Får alltid höra att mitt hår är blankt och glänser en massa, och det gillar jag verkligen att det gör! Tycker det är supersnyggt faktist ;)
Jag gör ingenting för att mitt hår ska vara så, utan det är alltid så av sig själv! Många vill ju ha det håret, så tänkte ge några tips på det :D

Skölj håret iskallt innan du går ut ur duschen, avsluta alltid med iskallt vatten! Den svalare temperaturen boostar glansen i ditt hår.

Balsam och hårinpackning gör håret glänsande.

För glänsade hår så ät lax, makrill och anjovis, för det inneåller mycket olja.

Köp en glansspray om inte något annat funkar!

 
Sådär ser alltid mitt hår ut, snyggt ? :D

Tipsen vet jag inte om dom funkar, men troligtvis gör dom det. Jag gör ju ingenting av det där, men det ska nog funka ;)

Kommentarer
Postat av: alice

fint hår :)

2011-02-27 @ 22:16:01
URL: http://aliceellen.blogg.se/
Postat av: sandra

drick olja direkt ist

2011-02-28 @ 14:19:37
URL: http://sandracoolaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0