Drar mot stan nu


Nu är allting klart och jag ska börja dra mig mot stan, möter bästavän vid centrum och så drar vi in till stan. Ska nog köpa en latte på en gång när vi kommer dit, super gott :D

Mamma kör mig till centrum, så ska vi prata lite och sådär, skönt att jag inte behöver gå, det är ju ändå en massa snö och sådär fortfarande ;)
Kommer bli super kul idag i alla fall, bara flumma runt i stan liksom, hur nice är inte det ?! Hälsa om ni ser mig, stå inte och glo bara, kom fram och säg hej :D


Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Snygg du är. Härligt att höra!

2011-02-26 @ 13:39:31
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kommer inte gå fram till dig

2011-02-26 @ 14:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0