Godmorgon Freedaaag


Godmorgon :D
Äntligen är det Fredag, känns sjukt skönt! Och speciellt roligt när planerna för idag/helgen kommer bli grymma, mer om det senare ;)

Har precis fixat mig lite i alla fall, men som ni vet orkar jag inte fixa mig till skolan. Tycker bara det är onödigt, men osminkad går jag ju inte!
Planerna för kvällen är fortfarande inte klara, så snackar med bästavän om dom just nu!
Känner mig super glad idag, och det är ju bra! Bara för att några i min skola hatar mig, fast jag gillar dom, så ska det inte trycka ner mig, dom är elaka, men inte jag! Så är det ;)

 Sådär ser jag ut idag, fastnade inte på bild!

Nu ska jag gå ner och fixa te, sen drar jag till skolan!
Ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0