Godmorgon Torsdag


Gooooodmorgon :D Nu är det bara en dag kvar tills det är FREDAAG, sjukt nice eller hur ?! Och mitt lov börjar ju imorgon, efter skolan! Då kan ni räkna med uppdate ;)

Har precis fixat klart mig och sådär, men ser väldigt sliten ut, och det är jag ju. Orkar inte nånting, vill bara sova hela dagarna?.. Konstigt, måste fixa det!
Men musiken har dunkats på högsta idag också, riktigt mysigt ;) Bara tecno på morgonen, för att väcka alla haha!

Och nu ska jag få skjuss till skolan, skönt! Det är ju 26- ute ?.. :(

 Och jag tyckte typ det var kallt när vädret var såhär ?.. Shiiit ;)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Alex :)

så fin, o super smal ;o<3

2011-02-24 @ 16:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0