Hårinpackning


Testade ju en ny hårinpackning idag, ett märke såklart! Jag lägger hellre ut pengar på bra hårinpackningar, än på dåliga, för håret blir ju snyggare om man har en bra hårinpackning :D

Min hårinpackning kommer i alla fall från PaulMitchell, och det är ju ett ganska bra märke. Fast jag har då köpt min i New York, lite billigare :D
Testade den idag, och den var faktist grym! Känner redan nu skillnad på håret, känns som att jag precis varit hos frisören och klippt bort allt det slitna ;)
Men en dålig sak är att man behöver ta mycket för att det ska räcka till hela håret, jag behöver det i alla fall, för jag har sjukt tjockt hår!
Men tur då att man kan köpa ny när den tar slut!


Kommentarer
Postat av: emma

de är bara bra med mej , hihi .

vad ska du hitta på ikvääll då? kram !

2011-02-20 @ 17:04:37
URL: http://emmascamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0