Naglar


Som ni vet håller jag på väldigt mycket med mina naglar, vill alltid att dom ska vara långa och fina. Jag tycker det är grymt fräscht med snygga naglar ;)

Så jag hade precis en peeling till nagelbanden, ( tror man säger peeling i alla fall ;) ) så peelade in den på nagelbanden, och sköljde sen bort med ljummet vatten!
Peeling är bra för att den tar bort döda hudceller + annat äckligt från nageln. Och när allt sånt är borta, så växer nageln lite fortare ;)
 Min är från Depend, och funkar skitbra! Ett bra köp om man gillar att ha snygga naglar ;)

Kommentarer
Postat av: lollo

åh fett bra ju :D måste köpas men asså hur gör man liksom ? :p tar man som ett vanligt nagellack över nagel eller smetar man på det på nagelbandet med fingret typ, eller ? :p <3

2011-02-27 @ 14:29:39
URL: http://popcorngeeks.blogg.se/
Postat av: Anonym

;););););););););) shit ;;););););)

2011-02-27 @ 14:41:26
Postat av: Anonym

du gör bara massa ;) gubbar xd ;);)

2011-02-27 @ 15:47:48
Postat av: Corneliusstina

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2011-05-26 @ 15:45:19
URL: http://corneliusstina.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0