Pratat med pojkvän i tele


La precis på, och har snackat med pojkvän i tele! Super mysigt som vanligt..

Vi snackade en massa om lite planer och sådär, ni ska bara veta vad roliga saker vi har på gång om någon månad och sådär, längtar verkligen!
Blir alltid så glad att snacka med honom, är beroende av min älskling ;)
Men dock fick jag världens utbrott och blev sur för ingenting, herregud. Måste ringa och säga förlåt snart, men även fast jag var så dum så skickade han ett sms och sa att han saknade mig. Aww :D

 Världens finaste

Kommentarer
Postat av: Alex :)

awww :D älskling du gör mig så glad<3 du är bästa man kan ha!

2011-02-24 @ 21:01:53
URL: http://www.youtube.com/watch?v=HAfFfqiYLp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0