Söndags Planer


Idag är det ju söndag, och det känns super skönt med söndag faktist! För imorgon har jag ingen skola heller, så det är ju super :D

Söndagsplaner då, som vanligt! Blir en ta-hand-om-mig-själv dag ;) Behövs verkligen just nu känner jag, och så är det alltid skönt att göra sig fräsch!
Så ska städa mitt rum först, så det är städat och fint, precis så som jag vill ha det!

Efter det blir den en långdusch med hårinpackning, peela, skrubba, raka benen osv, det brukar ju ta ett tag som ni kanske förstår ;)
Sen blir det ansiktsmask och  fixa franskmanikyr också, super fräscht!



Vad ska ni göra ?

Kommentarer
Postat av: hanna

haha förstår faktiskt inte att man måste ha ta hand om sig självdagen på söndag faktiskt x) jag gjorde gjorde allt ddet där igår :p och ska göra det idag ochså :) DÅ KAN MAN JU KÄNNA SIG EXTRA FRÄSH I TVÅ DAGA :D jag är smart ; )

2011-02-27 @ 12:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0