Svar på tal - Pappa & Mamma




Tänkte ta upp den här frågan nu, eftersom så många undrar. Känns lite svårt att skriva det, men ska försöka på bästa sätt, utan att bryta ihop!

Vad är det då som hänt med med min papa ?. Jo, han har faktist dött för ett år sen ungefär, vilket har varit jätte jobbigt för mig och är jobbigt fortfarande!
Han var alkoholist, så han dog för att han drack för mycket + så fick han någon slags hjärtattack och dog i sin lägenhet.
Men jag har lärt mig kontrollera mig själv nu, fick ju en massa problem när han dog, bland annat - problem i skolan, bråkade jämt, grät hela tiden ( det är normalt att gråta ) fick en slags ätstörning + mer.

Kort om vad som hänt med mamma nu. Mamma är sjuk just nu, men det verkar som att det blir lite bättre, jag hoppas på det i alla fall!
Hon har legat på akuten och sådär, och jag är och har varit jätte orolig. Vill ju inte förlora henne också :(
Vad det är vill jag dock inte ta upp i bloggen, mina närmaste vet, men vill inte att allt ska komma ut.


Kommentarer
Postat av: erica

Hejsan, har inte läst din blogg förrut, ramlade in på den nu av någon anledning (?) hur som helst så hoppas jag att din mamma mår bättre snart! om hon redan gör det så är ju det super! har ju som sagt inte läst din blogg innan, och det var synd att läsa att din pappa gått bort, sånt är aldrig roligt! Va stark bara gumman så kommer det gå bra även fastän livet inte blir detsamma som förr.



Fin blogg btw! puss och ha det bra !

2011-04-09 @ 19:21:25
URL: http://eminaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0