Ta hand om mig själv dag


Idag är det ju Söndag, och ni vet ju vad det betyder, Ta hand om mig själv dag :D Behöver verkligen det känner jag!

Så ska börja städa mitt rum nu, riktigt stökigt. Måste ju ha mitt rum rent och fint, och måste köpa en massa nya rosa saker, och ska få större säng, nice :D
Och sen blir det duschen, med hårinpackning och allt, mitt hår är så sjukt slitet, får typ ångest..  Ansiktsmask blir det också, choklad.
Och sen ska jag försöka fixa naglarna riktigt snygga ikväll, härligt :D

 Städa - damma, damsuga, plocka ordning + städa garderoben igen *suck*
 Duscha - håripackning, peela, skrubba, raka benen osv
 Ansiktsmask
 Fixa snygga naglar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0