Tar det lugnt i min mjukisdress


Sitter uppe på mitt rum just nu bara, tar det jätte lugnt faktist. Är sjukt glad över dom sakerna jag fått, speciellt hårinpackningen eftersom det ska vara ett grymt märke :D
Håller på att kolla på lite kläder, kollar på en onepiece. Skulle jätte gärna vela ha en faktist, men vill ju ha en äkta såklart!

Läser en massa bloggar och sådär också. Och en sak, lägger ni till mig på bloglovin, säg till så lägger jag till er på en gång :D

 
Jag just nu..


Är med i Dagens Blogg hos Isabel grymt söt tjej och jätte bra blogg, var med du också, tryck HÄR

Kommentarer
Postat av: angelica; photo&FASHION ♥

tack så jätte mycket!:D jo det är bra, sj?

2011-02-15 @ 18:21:33
URL: http://improvme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0