Vad ska jag göra med mitt hår ?!


Jag gör ju aldrig något med mitt hår, super tråkigt tycker jag! Men mitt hår blir jätte lätt slitet, blir jätte slitet efter jag plattat det en gång, med värmeskydd ? :(

Men till sommaren ska jag ju fixa håret och sådär, sparar till långt! Men vet inte vad jag ska göra med mitt hår då ?! Gillar att bara platta det, blir lite längre då, och enkelt. Och så är det ju lätt att bara sätta i ett snyggt hårspänne, eller ? ;)
Men skulle vela fixa lockar och allting också!
Färga håret till en annan färg, vill ha ljus, men passar inte i det..

 Den hårfärgen vill jag ha, men dock kommer jag inte passa i det :(
 Eller typ sådär ?.. ;)

Kommentarer
Postat av: Alex :)

Rakt platt hår är alltid mkt snyggare än lockit tkr jag ;d<3

2011-02-22 @ 17:07:39
Postat av: Olamona

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-09-01 @ 11:25:40
URL: http://olamona.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0