Vart i täby hela dagen


Puuuuhh. Kom precis hem från täby, och där har jag varit ända sen halv 12 idag ?! Halv 12 tills nu, ja men det har varit super mysigt faktist :D
Och en hel dag med shopping, en massa tjejsnack, fika och sådär, det kan ju inte bli bättre!

Åkte dit med en massa i alla fall, så vi käkade lunch på taco bar och satt där i en timme och snackade super mycket om lite saker!
Sen blev det bar att gå runt och kolla överallt, jag skulle ju inte köpa något. Men såklart gjorde jag det ändå, så typiskt mig :D Men visar det senare!
Fika på espresso house blev det också + massa tjejsnack! Så nu har vi verkligen pratat ut!

 Thhih, allavi drog då till täby :D Värsta tjejgänget!
 Lunch!
 Frapino med grädde!
 Bara för att jag gillar att bjuda, usch hemsk!
 Blev helium också!

Kommentarer
Postat av: Selma

Alltså hur kan du få din blogg så fantastisk? :o<3

2011-02-23 @ 19:06:21
URL: http://longago.blogg.se/
Postat av: Alex :)

ser grymt mys ut, lyx lirare ;D

2011-02-23 @ 19:25:27
Postat av: Anonym

Din blogg är inte så fin.. Du har design utan header?..:s

Annars är den väl ganska fin

2011-02-23 @ 19:32:57
Postat av: dinah

oj vad mycket snö ni har ! vi har ingen snö kvar nere i karlshamn ;p

2011-02-23 @ 20:32:54
URL: http://dinahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0