Bestämt vad jag ska göra ikväll


Såååådär! Nu klev jag precis av tåget och sitter i bilen påväg hem, äntligen hemma i underbara Stockholm - nu ser jag fram emot shopping, träffa bästavän, sola och bada + bloggen blir bättre nu när jag är hemma osv!

Har också bestämt vad jag ska göra när jag kommer hem, blir en massa fix! Ska först packa upp väskan, så det är klart! Sen ska jag ta en långdusch, smörja in mig med BUS, fixa naglarna, ansiktsmask osv - behövs verkligen just nu! Och sen blir det att planera veckan fullt ut :D Vad ska ni göra ikväll?




Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Gud asså jag älskar verkligen din blogg! kan inte sluta läsa den<3 allt bra med dig?<3

2011-07-13 @ 20:38:49
URL: http://lisalassi.blogg.se/
Postat av: Linnea

vart bor du i stockholm !? :)

2011-07-14 @ 01:12:34
Postat av: alina

har likadana balerinaskor som du :)

2011-07-14 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0