Ut på stan nu


Har precis stått och fixat mig ett tag, med musiken på och allt det där! Saknar mina feta högtalare hemma som ger värsta dunket, aja blir extra mycket musik när jag kommer hem då ;)
Nu ska vi ner på stan och göra lite kul, hörde att affärerna var stänga idag, men hoppas verkligen inte det, är ju shoppinghumör ju! Har ju min systers kreditkort just nu.. Kanske blir att ta någon fika vid vattnet eller så, och snacka massa snack med min underbara syster!

Kör på utsläppt och oplattat hår idag, funkar det eller?..


Kommentarer
Postat av: jaduu...

vad har du gjort med läpparna? :o

2011-07-10 @ 18:34:05
Postat av: Anonym

du sa ju förut att du aldrig brukar platta ditt hår? :)

2011-07-10 @ 19:04:29
Postat av: malin

fin blogg:)

2011-07-10 @ 21:12:03
URL: http://malinleona.blogg.se/
Postat av: Alex

stora läppar ;D

2011-07-11 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0