Bästa dagen


Hello babes, kom precis hem och är super glad, har bästis brevid mig, massa shopping påsar, åt precis en grymt god middag och allt är toppen! Hur mår ni??..

Jag och bästavän drog ju in till Kista och har sprungit runt där och provat 100 plagg i varje affär, och testade en keps också, tror ni jag passar i det?! Ska köpa nästa vecka i alla fall, tycker det är grymt hett!
Bjöd bästavän på lunch också, gulligt av mig?! Sen blev det mer shopping, mer prova kläder, och ha grymt kul, världens bästa dag!

 I provrumme, stökigt?..
 Blir glad av bilden : D
 Bästavän och jag
 I väntan på tåget :)

Visar min shopping senare..

Kommentarer
Postat av: natalie :)

Jag är inte avundsjuk.. absolut inte.. :o <3

2011-06-02 @ 20:43:16
URL: http://nataaliies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0