Just nu i en videoblogg..


Kommentarer
Postat av: Dana ~

Älskar din röst så jäkla fin!

2011-06-30 @ 14:25:27
URL: http://danamisaghi.blogg.se/
Postat av: anonym

omg du är ju bara riktigt pinsam, din mamma håller på att dö och du ligger och solar och lägger upp videoblogg? ist för att spendera din tid med henne? när du väl kan. du e ju bara sjuk i huvet du e fan 13 år och vill vara som kissie antagligen, bara kolla på dina videoinlägg " eh ja m typ e ja" och du sitter ochleker med håret hela tiden förfan väx upp. du har förlorat 3 familjemedlemar men du verkar ju inte bry dig ett piss om de? du skriver själv att din blogg handlar om hur du klarar dig utan dom men ändå skriver du inte ett piss om dom? hur fan kan du leva med dig själv. tänk tillbaka lite på vem du har förlorat och va de betyder för dig ist för att sitta och blogga som ingenting och leka nån jävla fjortis du skämmer bara ut dig själv vem fan e din förebild? kissie eller herregud säger inte detta för att vara taskig eller något men ingen annan säger väl något till dig? typ dina vänner eller nån. så känner att jag e tvungen, lilla gumman du är 13? ta till dig detta jag säger. och tänk inte att jag gör detta för att vara taskig eller något utan för att jag vill att det ska bli något vettigt av dig. inte för att jag bryr mig så mycket vet nt ens vem du är. men finns så jävla mkt folk, bloggare osv som bara förstör sina liv och du kommer inte komma långt med det du håller på med kan jag säga dig. tycker du borde ta och skriva ett långt logginlägg om din familj vad du känner och hur du har förlorat alla 3 och göra om din blogg. tro mig du får så jävla mkt fler läsare om du ger råd berättar och en massa. skit i den fjortisstilen du kör med och börja berätta om dig dina erfarenheter och din familj för kan tänka mig att det inte är så lätt.

2011-07-15 @ 22:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0