My day


Hello babes, kom precis hem och sprang upp till datorn för att blogga, känner att uppdateringen inte varit den bästa idag, men ni fick ju mitt sms-inlägg innan popexpressen, och yes det blev röj :D

Har haft det riktigt körigt idag faktist, har nog åkt runt i hela Stockholm och fixat massa grejer, haha! Och stött på massa trevligt folk :)
Drog i alla fall på en snabb shopping, sminkborttagning osv fick jag med mig, hann med en fika också, mysigt! Sen drog jag och bästavän mot grönan och vart där hela kvällen, käkat sockervadd, åkt massa grejer och bara haft det mysigt.. Vad har ni gjort idag?..

 
Provade massa skor, hittade världens sötaste kilklackar jag ska köpa ;)
 På tåget, egotime *hehe*
 Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0