En dag kvar till FREDAAAG


Godmorgon :D

Jag blev precis klar, men kan ju säga att jag inte fixat mig så jätte mycket. Mjukiskläder, håret i en toffs, och lite mascara, jaja!
Alla undrar varför jag inte fixar mig till skolan och svaret är - skola är skola, varför ska jag komma dit helt fixad och allt ? Platta håret, sminka mig mer, nej går bort för mig ;) Jag klarar mig med mascara i skolan. Och sen håret gör jag aldrig något med för jag vill ha långt i sommar, så tänker jag :D

Torsdag idag, super! För imorgon är det fredag, och då blir det lite småplaner kan man säga, bästavän, stan och sådär, super mysigt!

 Fixad
 Ofixad, syns inte så stor skillnad på bilderna men ni vet ju själva.

Jag var mycket snyggare 2010 faktist, sminkade mig mer osv då, men jaja det här funkar också!

HA EN BRA DAG!

Kommentarer
Postat av: S ♥

sv: okej tack kraam :D

2011-03-17 @ 07:44:09
URL: http://sofiamollerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0